Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Valpkursen!!

Gick min sista lektion igår på valpkursen. Har gått för Tomas Söderberg som har Östra Hundskolan, vilken jag kan rekommendera varmt. Han är så lugn o fin med hundarna.  Och en sådan gedigen kunskap som han har är nog svårt att hitta hos en instruktör!! Kanske rent av omöjligt. Kanonduktig med en härlig värme o omtanke om både djur o människor. Så bor ni runt Linköping, tveka inte!! Ni kommer inte att ångra er!

Nu ska jag börja lydnadskurs där har jag tänkt.

10 svar

  1. reijo

    Du kan behöva en kurs i lydnad

    19 september, 2011 kl. 07:27

    • reijo: Haha tycker jag klarar mig ganska bra ändå 🙂 Varför krusa för folk när man kan klara sig själv?

      19 september, 2011 kl. 09:46

  2. Ma

    Hihi. Det låter som om det är Dig de behöver få pli på, men jag antar att det är hunden och då tycker jag att det låter som utmärkt ide att låta hunden gå lyndadskurs, så att Du kanske får pli på den…

    5 september, 2011 kl. 12:49

  3. Det är sån trygghet att gå valpkurs. Kul att du lyckats hitta en som du har sånt förtroende för med. En du litar på att han kan mycket. Ska bli kul att läsa om era framsteg sen 🙂

    Kramisar

    4 september, 2011 kl. 04:36

  4. Då ska du säkert få ”pli” på hunden snart 🙂

    Kram

    4 september, 2011 kl. 10:48

  5. Är det hunden eller dig det ska bli lydnadsträning på? 😉
    Kram!

    4 september, 2011 kl. 10:06

    • Camilla: Vi kanske skulle ta den bägge två 🙂

      4 september, 2011 kl. 10:14

  6. Lydnadskursen var riktigt rolig där jag gick. Man fick bra vardagsredskap och lärde sig massor. Får du samma instruktör till lydnadskursen?
    Kram.

    4 september, 2011 kl. 09:47

  7. Nå, äntligen en som fått ”PLI” på Dig?!
    Kul!
    🙂
    Trodde inte Du behövde dresseras förståss,
    trodde det var Dina barns far som behövde det,
    dresseras i sunt förnuft!
    🙂
    Kram
    Stevie

    4 september, 2011 kl. 09:46

    • Stevie: Det finns inga omöjliga fall säger han 🙂

      4 september, 2011 kl. 09:57

Kommentera

