Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Telenorbutiken!!

Idag var jag nere på Telenorbutiken på IKANO o köpte mig ett nytt simkort till datan. Killen frågade mig om jag var nöjd med min telefon o då såg jag väl ut som ett levande frågetecken. Han frågade då om det inte var jag som hade köpt en w595 (eller vad de nu heter) inne på stan för 3 år sen.

Jo det hade jag ju gjort o en del av er kanske minns mitt inlägg på metrobloggen om det hela. Om att Emelie undrade vad jag skulle med en 25-åring till 😉  Jag tyckte att han hade väldigt bra minne först men sen kom jag på vad jag sagt…

Det händer säkert inte varje dag att man får en galen kärring som frågar om det ingår hembesök 🙂

 

8 svar

  1. reijo

    Lämna ett svar

    19 september, 2011 kl. 07:32

    • reijo: På vad?

      19 september, 2011 kl. 09:47

  2. Fröken fråga vad barnen i klassen skulle bli .
    Flickorna ville bli fotomodeller
    killarna brandmän Men lille Kalle ville bli playboy.
    – Varför? Frågade fröken.
    – De åker fina bilar, dricker fin sprit och knullar fina tjejer.
    Lärarinnan blev upprörd .
    Resultatet blev samma när Kalle berättade om sitt val
    för mamman.
    Nästa morgon berättade Kalle för fröken att han ändrat sitt yrkesval.
    – Jag skall bli miniplayboy, sa han.
    – Vad gör en sådan då? undrade fröken.
    – Cyklar, dricker saft och runkar.

    9 september, 2011 kl. 02:20

  3. Ma

    Det där med att minnas vad man sagt är alla gånger inte så lätt och det är lätt att tungan slinter ibland…

    8 september, 2011 kl. 06:50

  4. maskrosen

    Haha va kul =)

    8 september, 2011 kl. 10:46

  5. Nice – du skulle svarat att telefonen var ok, men att du inte kunne minnas att du fåt de utlovade besöken…

    8 september, 2011 kl. 07:12

  6. Det är väl inte för mycket begärt med ett ”HEMBESÖK” med tanke på Priset?!
    Man vill ju ha valuta för pengarna, menar jag!
    🙂

    7 september, 2011 kl. 11:46

    • Stevie: Det har du alldeles rätt i 🙂

      8 september, 2011 kl. 08:56

Kommentera

