Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dax att ta tag i sitt liv igen!!

Det här året har jag inte mått så bra o ni med lösenordet vet varför. Sen när skolan satte igång igen har vissa problem återuppstått så de senaste veckorna har jag känt mig färdig för den berömda väggen!! Jag har i stort sett skitit i allt som inte har med barnen eller hunden att göra. Mig själv ska vi inte prata om.. Men så igår kom det in en snygg mc-karl o hämtade medicin åt sin mamma o han fick mig på lite andra tankar. Så nu jäklar på måndag är det jag som är ”fit for fight” igen!!

16 svar

  1. reijo

    Jag älskar dig ofta!Du klagar ofta men det gör många!

    11 september, 2011 kl. 02:12

    • reijo: Det var för att jag reta mig på de beteendena hos dig som jag klagade. Det funkar inte mellan oss o det vet du med

      11 september, 2011 kl. 08:07

  2. reijo

    Jag vill träffa dig igen, men bara om du vill!

    11 september, 2011 kl. 12:31

    • reijo: Snällt av dig att låta mig med bestämma 🙂 Sluta tänka sexuellt för det var ju det enda vi hade gemensamt ungefär så nope det är ingen ide att vi ses men jag hör av mig om jag blir sugen 🙂 Näevars

      11 september, 2011 kl. 01:52

      • reijo

        Jag vill bli din partner om du vill prova?

        11 september, 2011 kl. 02:10

      • reijo: Det går inte det vet du. Har inte de känslorna för dig

        11 september, 2011 kl. 08:05

  3. reijo

    Du vet jag finns här!

    11 september, 2011 kl. 12:30

    • reijo: >Ja det vet jag. Kram

      11 september, 2011 kl. 08:03

  4. Ma

    Hoppas Du piggnar till. Det där med väggen är ingen riktigt bra lösning. Problem är bara kvar efteråt. Men det löser sig nog. Det var säkert jättebra att den där MCkillen dök upp i Din tillvaro. Han har något han behöver tillföra Dig, skulle jag gissa…

    10 september, 2011 kl. 09:34

  5. Go fore it och lycka till 🙂

    10 september, 2011 kl. 03:45

    • kajsalisa: Näe näe näe. Inte så att han gav mig ngn invit men han fick mig till eftertanke om hhur illa jag har behandlat mig själv o att jag inte ens har orkat bry mig så värst om mig själv

      10 september, 2011 kl. 05:24

  6. YEEES ! Så ska det låta !! 🙂

    10 september, 2011 kl. 01:06

  7. Härligt! Hejar på dig 🙂
    Och är faktiskt lite nyfike på hur det går med hundskrället. har han ställt till emd mera rackaryg på sistone, eller har han börjat växa til lsig lite?
    Kram

    10 september, 2011 kl. 11:12

  8. BRA! 🙂 Välkommen tillbaks?

    10 september, 2011 kl. 10:51

    • krulli: Tackar tackar

      10 september, 2011 kl. 07:22

  9. Jag har ju inte ditt lösenord så jag har inte kunnat följa dig ”djupare” även om jag förstått att det varit motigt. Jag hoppas att det vänder för dig vännen, och att du finner styrka och kraft från omgivningen. KRAM!

    10 september, 2011 kl. 09:38

Kommentera

