Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ska bara visa chefen detta sen ska jag be om löneförhöjning!!

Det är inte första gången jag får en positiv kommentar av Bengt. Han har fått för sig att apoteksanställda är riktiga torrbollar. Alla utom jag då!!  Han skulle behöva träffa en del av mina jobbarkompisar, ffa de forna..

Men är det inte läge för att du tar ditt förnuft tillfånga och börjar jobba på något apotek här i Stockholm. Det behövs någon som sätter lite sprutt på apoteksverksamheten i Den Kungliga Hufvudstaden. A n i n g e n färg-och profillöst. Och jag har minsann varit på många stockholmska apotek.

Men nu är det nog dax att be om löneförhöjning. Tänk om fler än Bengt kunde inse vilken pärla jag är 🙂

3 svar

  1. Du kan ta med mig i cv:n också 😉 Jag har insett det för längesedan.

    13 september, 2011 kl. 06:55

    • diana: Haha ja jag har hu alltid sagt att vi är lika så… 🙂

      23 september, 2011 kl. 09:56

  2. Ta med kommentaren till chefen du. Man kan ju inte få mer än ett nej 😉

    12 september, 2011 kl. 07:55

Kommentera

