Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Spiken i kistan!!

Det är många som sagt att jag gått ner lite för mkt i vikt (kanske väger mellan 55-60 nu, äger ingen våg eftersom jag inte bekymrar mig om vikten så värst) men idag var det en av A-lagarna som frågade hur det var med mig eg då jag ”magrat av såpass”. När t om dem ser det så är det nog illa för de har ju annat som de fokuserar på… Fast väldigt gulligt av han!!

 

Ett förtydligande från förra inlägget: Ingen flirt på gång det var bara att han utan att göra eller säga ngt fick mig till eftertanke om hur illa jag har behandlat mig själv. Så nu ska jag försöka ta tag i mitt liv igen för att gå in i väggen är nog inget jag klarar. Jag tror att jag är en sån person som alltid reser sig no matter what eller får ett totalt psykbryt 🙂 O so far har jag ju klarat mig fast jag varit med om så mkt!!

4 svar

  1. Efter att ha följt dig och din blogg ett tag nu så är jag helt övertygad om att du kommer greja vad och än du bestämmer dig för att göra. Du verkar vara en mycket stark person. Jag har sagt det förr men det tåls att sägas igen 🙂

    kramisar

    12 september, 2011 kl. 07:57

  2. Det låter som om du har det lite stressigt, tát lugnt 🙂
    Kramen

    12 september, 2011 kl. 05:31

  3. En kommunalarbetare står och hackar ihjäl en snigel.
    När förmannen kommer frågar han:
    -Va fan gör du!?!?!?
    -Den lilla jäveln har följt efter mig hela dan i dag…
    🙂

    10 september, 2011 kl. 07:44

Kommentera

