Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

G-force!!

I den ngt sena tonåren (typ 17) kom denna:

 

 

Jag tycker fortfarande att den är skitbra hur löjligt ni än tycker att det är o ska försöka övertala mig.. Det är ingen ide. Lägg eran energi på ngt resultatsinriktat 🙂

8 svar

  1. maskrosen

    den ÄR fortfarande bra! =)

    22 september, 2011 kl. 09:52

  2. Jag gillar den också!

    16 september, 2011 kl. 01:53

  3. Var och såg Gun’s and Rose’s när de var i Sthlm.

    Jäkla bra drag i dom… 😀

    12 september, 2011 kl. 02:30

  4. Godmorgon denna trötta måndag…Vart tog helgen vägen tro…kramiz

    12 september, 2011 kl. 06:15

  5. Kan bara hålla med. Men nu gillar jag inte hans arroganta stil, sångaren alltså. Kramiz

    11 september, 2011 kl. 08:50

  6. jag gillar med den låten!!!

    11 september, 2011 kl. 06:54

  7. haha! trägen vinner. 😛

    11 september, 2011 kl. 02:34

  8. Den är ju skitbra ju!

    hAHA INSER VAD DU MENADE FÖR ETT TAG SEDAN ATT DET ÄR ALLVELES SVART ATT SKRIVA HÄR. pÅ lAPTOPEN JAG HAR SÅ SER JAG INTE VAD JAG SKRIVER, ALLS 😉 nÅJA SKRIVER SÅ OFTA FEL ÄNDÅ, SPELAR ROLL LIKSOM.

    11 september, 2011 kl. 12:37

Kommentera

