Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Intelligens!!

Barnens pappa har kommit hit precis för att tala Emelie till rätta. Det kommer hjälpa nada då hon har ungefär lika mkt respekt för honom som för ett skosnöre. Iaf så blev Shabba jätteglad när han dök upp. Och det blev ju Uffe med.

-Gud vad han måste tycka om mig, sa han

– Ja han har ju inte utvecklat sin intelligens än, svarade jag 🙂

 

P.S Det går ganska bra med Shabba. Han kan sköta sig emellanåt men jag har ju det ”problemet” med att jag inte blir riktigt arg i första taget… Han är hur snäll som helst men han är inne i spökåldern nu o skäller på ganska mkt o in del fall så gör han utfall mot folk oxå. Det är ganska jobbigt kan jag säga men på fredag kommer min hundinstruktör hem ifrån Frankrike så då ska jag fråga honom vad man bör göra!! Det enda jag gör nu är att ge honom ngn form av belöning de ggr det går bra. Funkar sisådär..

3 svar

  1. Jo fd moralensväktare

    Va skänt att de går bra med Shabba=) Han kommer bli kanon bra när han väl blir vuxen! Fortsätt kämpa!

    14 oktober, 2011 kl. 07:49

    • Jo: Känns skönt att du har hoppet kvar då är vi två iaf 🙂

      31 oktober, 2011 kl. 01:20

  2. Man ska inte ge dom för mycket snask,
    varken barn, hundar eller pilska män!
    🙂

    5 oktober, 2011 kl. 09:28

Kommentera

