Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Don´t try this at home..

..om du inte har ballar av stål!!

Ni vet signaturmelodin till ”Bron över floden Kwai”?! Imorse när jag skulle väcka Filip sjöng jag

Filip, du är min ögonsten

Filip, har inget täcke mer..

Det är ingen överdrift när jag säger att han har varit gladare…

 

10 svar

  1. VA!!? Blev han inte glad när du sjöng för honom!!!???? 😉

    2 oktober, 2010 kl. 01:15

    • Sussi: Konstigt barn eller hur?! Han borde ju blivit rörd till tårar

      3 oktober, 2010 kl. 08:38

  2. Ujja, du är tuff du.

    2 oktober, 2010 kl. 09:04

  3. Haha du hemska mor 😉

    2 oktober, 2010 kl. 06:14

  4. Haha att få täcket bort draget ELLER ETT GLAS VATTEN över sig är de hemskaste som finns.

    Jag vaknar alltid dygnsur på sommrarna… Min mamma tror att de så man väcker folk under sommrarna.. ”Men ut och torka då”

    2 oktober, 2010 kl. 02:09

    • Ellis: Din mamma o jag hhar nog gått i samma skola 🙂

      2 oktober, 2010 kl. 09:13

  5. kikar in å önskar dej en trevlig helg:)

    1 oktober, 2010 kl. 10:54

  6. ojdå, nä inge populärt o bli väckt så… sånt kan förstöra en hel dag för mig. :/
    meeen lasse har iallafall lärt sig den hårda vägen. haha! 😉 (min karl)

    jajamänsan, det är jag på bilderna. hähä…
    du kan få ett par bitar tårta. mammmsigt. 😛

    1 oktober, 2010 kl. 10:30

  7. Ja det är hans förlust., jag hade dumpat honom så hans sms fick mig blir störd igen. men imorgon är en ny dag då är han åter igen glömd. skickar han sms igen. svarar jag INTE!

    kram kram

    1 oktober, 2010 kl. 10:07

    • Johhanna: Rätt inställning. Hoppas du får jättekul ikväll. Kram

      2 oktober, 2010 kl. 09:22

Lämna en kommentar