Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Gourmet!!

Barnens pappa har fått bo här några dagar denna vecka o ni behöver inte skälla på mig att jag är dumsnäll. Är sån som person bara. Även att han gjort o gör mkt dumt ffa mot barnen så tänker jag inte sjunka till den nivån att jag ska vara elak bara för att ge igen.  Mig gör han ingen skada mer än att jag retar ihjäl mig på honom men ett par dagar kan jag stå ut.  En dag kommer barnen upptäcka sanningen själva o då är det ju ngt han får stå för!! Och jag kommer att framstå som ”Heliga Birgitta” 🙂

Hur som haver så gjorde han köttbullar en dag o till hans stora förtjusning så älskade Shabba dem

Han är ingen jäkla gourmet heller. Han äter ju t om kattskit…

Visst är jag snäll!! Men jag har hjärtat på rätta stället iaf

20 svar

  1. Jo fd moralensväktare

    Hej! Hoppas allt är bra med dig, vi vill ha lite uppdateringar om Shabba=) Hur går de för er?

    29 november, 2011 kl. 08:11

    • Jo:Det gick åt pipsvängen men han kommmer alltid att vara MIN shabba

      13 februari, 2012 kl. 11:24

  2. maskrosen

    Jag håller med dig, men vinner inget alls på att va elak eller sänka sig dig deras nivå och försöka ge igen. Man vinner inget alls. Du har ett stort hjärta. Kram på dig.

    16 november, 2011 kl. 08:39

  3. reijo

    Haha,nu fattar jag;)

    12 november, 2011 kl. 10:37

  4. Du har så rätt! Barnen upptäcker själva när tiden är inne – och du samlar glödande kol på hans huvud så länge 🙂

    KRAM!

    10 november, 2011 kl. 12:14

  5. reijo

    Tänkte lite att du aldrig skulle svika ditt sätt att tänka!Men men?

    9 november, 2011 kl. 08:50

  6. reijo

    Du e så smart!

    9 november, 2011 kl. 08:48

  7. En ängels tålamod! Han ska vara glad att ha någon som du i sitt liv. Hoppas han inser det också..

    1 november, 2011 kl. 09:50

  8. Fint gjort av dig tycker jag. Vad du gör är det bara du som har med det att göra. Kram

    31 oktober, 2011 kl. 08:54

  9. Du HAR verkligen hjärtat på rätta stället.

    Kram på dig!

    31 oktober, 2011 kl. 06:30

  10. Hahahaha…ja…huvudsaken är att du har hjärtat på rätt ställe 🙂
    Det är ingen som ska säga om du gör rätt eller fel. Det är bara DU som kan bestämma det.
    Jag tycker alla fall det är väldigt snällt av dig att han får stanna några dagar hos dig.
    Kram på dig!

    31 oktober, 2011 kl. 09:47

  11. Om du visste så glada vi är för lille Baloo. Han är verkligen en tröst efter Noacks död både för oss och för Matte.

    Kram/Gilla

    31 oktober, 2011 kl. 12:53

  12. Jag är Gourmet,
    har köpt en hel burk Halloween godis till barnen.
    Ringer ingen på dörren,
    ja då får jag äta upp hela burken själva.
    Og får jag det så ska jag klämma hela untan Heinz ketchup!
    🙂

    31 oktober, 2011 kl. 12:45

    • Stevie: Haha medvetet gjort tror jag för du öppnar väl inte dörren 🙂

      31 oktober, 2011 kl. 12:55

      • Man är inte så galen och lämnar portkåd till barn heller!
        🙂

        Har Du hört denna

        31 oktober, 2011 kl. 02:39

  13. Ja, du har verkligen hjärtat på rätta stället. Det ska du ha beröm för. Hoppas bara att han inte gör nåt dumt, när han bor hos dej.

    Svar: Läs hela serien. Den är fruktansvärt bra, tycker jag i alla fall. Det är så nyttigt att få läsa vad som hände på 1300-talet. Författarinnan Catharina Ingelman Sundberg är mycket duktig på verkligheten som den var och är mycket påläst om historian på den tiden.

    Kram/Gilla

    31 oktober, 2011 kl. 12:20

    • Gilla: Taccck så mkt men det enda är ju att gå till sig själv om man vore i liknande situation. Önskar bara att han kunde vara mer tänkande när det gäller barnen. Jag som vuxen kan ju hantera det på ett helt annat sätt

      31 oktober, 2011 kl. 12:42

  14. Du vet ju själv vad som är bra för er. Ska han ändå bara vara några dar hos dej kan det ju inte vara stort fel i alla fall.

    Kram vännen/Gilla

    31 oktober, 2011 kl. 12:08

    • Gilla: Det är över nu. Kan inte vara så elak så jag skiter i det när jag vet hur hans föräldrar är. Lite som en mamma för honom. Eg är det synd om karlfan men det hindrar mig ju inte från att säga ett par sanningens ord till honom!! O han vet att jag pratar ”skit” om honom men jag tror att han står ut med det av det enkla faktum att han vet att jag är den enda personen som ställer upp när det väl gäller

      31 oktober, 2011 kl. 12:16

  15. Haha, ja det kanske inte spelar så stor roll vad det är man äter, bara man får något av någon blir vi så glada att vi kastar oss över det 🙂

    31 oktober, 2011 kl. 12:02

Lämna en kommentar