Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 21 maj, 2011

Hopkok!!

Det är så här jag vill att mina barn ska känna för mig när jag en gång lämnar denna jord( men det dröjer hoppas jag). Att jag alltid fanns där no matter what! Att de kan se tillbaka o verkligen inse att jag med mitt beteende gjorde skillnad. Att de ser upp till mig, att jag är deras förebild, att allt handlande har en konsekvens o rätt o fel  mm mm … Att det jag gör gör jag för att jag älskar dem! Skiter jag i vad de gör,hur de beteer sig så ger jag dem inte friheten att få ett liv! Då har jag ju redan dömt ut dem! Allt kan man ju inte styra men man får försöka med det som går.

Inte bara säga som deras pappa: vad ska jag göra då? De vill ju inte! Hallå varför får man inte bestämma över sig innan man är 18?! Jag skulle säkert behöva tagga ner lite men det är jäkligt svårt när han beteersig som han gör. Hoppas han läser detta. Har fått klagomål på att han blir omnämnd här…

Fan är man förälder eller är man förälder?

Idag ska jag på SPA med jobbet. Det ska bli skitkul o framför allt skönt. Jag kännner att jag behöver komma iväg lite.

Vi ska till Gränsö slott i Västervik . Å bara njuta av god mat o dryck, den vackra naturen o varandras sällskap. Saker som jag är bra på. Rent excellent faktiskt!!

 Undrar om jag träffar Rolle: