Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 12 juni, 2011

The Dog

Jag kunde ju ha lyssnat på alla goda råd jag fått men om man inte försöker själv så får man ju aldrig veta…Och skulle det gå helt åt pipsvängen så har jag en kompis som back-up!! Den 21/6 ska vi hämta hem den här lilla sötnosen som är en blandning av labrador o schäfer. Det var ett av de råd jag tog faktiskt: att skaffa en blandras. Man har ju hört så mkt negativt om blandraser men så var det en jobbarkompis som sa att de flesta renrasiga är så sönderavlade iaf!! En riktig sötnos är det. Har ni några namnförslag?

Uppdatering: Det är en hanhund


Hederskoden!!

Det är en kvinna som sitter lite högre upp i hierarkin på apoteksbolaget som brukar komma till oss o jobba 4 veckor under sommaren. Till viss del för att inte förlora de kunskaper hon har men mest för att få lite verklighetsanknytning till sina beslut o se hur det är att vara på ””golvet”. Iaf så tycker jag att en av hennes söner är väldigt snygg( han är bara 25-30) vilket jag sa till en annan jobbarkompis som är lite över 50. Snälla du låt mina barn vara sa hon på skoj. Varvid en annan,fd jobbarkompis sa

Man har ju en hederskod att inte röra andras män men barnen har vi aldrig pratat om 🙂

Haha störtskön kommentar