Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 3 juni, 2010

Det ultimata beviset för att kvinnor ALLTID har rätt!!

Jag ringde till barnens far imorse för att fråga vad fan de höll på med!?

Sade till honom att du kommer aldrig att träffa en vettigare tjej än mig.

 – Jamen så kan du väl inte säga heller!? Det vet du ju inte, sa han.

– Jo det vet jag,svarade jag.

Haha han tycker inte att det är ngt fel på mitt självförtroende iaf men vad kan jag säga annat än att det är fakta!?


Tack för alla goa kommentarer!!

Jag tror att jag bestämt mig för att ”tvinga” med Emelie till Turkiet och för att sätta mig ner o diskutera läget med barnens pappa och hans nya tjej.

Svarar på era kommentarer sen för nu är det Vampire Diares!


Lösenordsskyddad: Vad ska jag göra? Hur ska jag betee mig?

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll: