Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 10 juni, 2010

Plötsligt händer det (igen)!!

Det jag trodde var nästintill omöjligt. Jag reagerade på andra mannen för i år. Nu börjar jag fundera på om jag blivit karltokig!! Haha näevars. Himla skoj att få nåt annat o tänka på även att mina snuskiga fantasier antagligen inte är besvarade. Ja en del romantiska fantasier också då för jag är ju iaf kvinna. Precis vad jag behöver nu, få drömma lite! Så charmig. Vilka ögon. Redan glömt färgen så han kollrade bort mig ganska totalt kan man säga. Hoppas han kommer in ngn mer gång men nu skulle han iväg till Grekland så det lär dröja…


Dageens roliga historia!!

Sten från de djupaste skogarna i Norrland var i Stockholm.Han gick på krogen där han träffade en tjej som satt och smekte honom över händerna och sa
– Vilka stora händer du har!
-Ja sa Sten allting e stort i Norrland.
Hon började då att tåflörta med Sten och sa
-Vilka stora fötter du har!
-Ja sa Sten allting är stort i Norrland.
Dom fortsatte hem till tjejen där de klädde av sig.
 Tjejen började då smeka Sten på de ädlare delarna och hon sa
-Vilken stor grej du har!
-Ja sa Sten allting e stort i Norrland.
 Sten lägger sig på tjejen och börjar ett samlag när han plötligt säger

– VARTIFRÅN NORRLAND KOMMER DU DÅ??