Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 14 juni, 2010

Lösenordsskyddad: Undrar hur det känns att bli påkörd av en långtradare i 80 knyck

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:


Rebus!!

Farfar Hebbe har en ”tävling” där man ska se vilken melodi som gömmer sig i en bild. Dagens bild var denna:

Och den melodin klarade jag galant eftersom jag jobbar där, fågeln är en vigg.

Melodi:

Hej hå hej hå                                                                                                                                           vi hem till gruvan går

Jag borde ju få stilpoäng iaf


Söker du nytt jobb?!

Vi har annonserat ut en ny tjänst på jobbet. Känner att vi borde haft denna bild med men Sussi tänkte nog inte på det!!


Fånga ögonblicket!!

Igår när jag var i affären så stod det en snygg mörkhårig man bakom mig i kassan. Kom jag på nu…. Är det sånt som kallas för ”seeze the moment”?? Haha det är inte bra att gå o grubbla för mkt!