Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 19 juni, 2010

Favorit i repris! Eller 7 sätt att förstöra en flygresa!

7 sätt att förstöra en flygresa

  1. Gå igenom statistiken för flygkraschser högt och tydligt.
  2. Fråga varje minut ifall ni är framme snart.
  3. Gå på toa och kom sen tillbaka och beskriv i detalj hur det var. Avsluta med ”jag har det på band om nån vill se!?”
  4. Insistera på att få gå fram och se på pilotens körkort.
  5. Försök att få passagerarna att göra revolt mot besättningen.
  6. Skrik högljutt att nu är slutet nära
  7. Dela ut psalmböcker till samtliga

 Hmm nu vet jag inte vilken jag ska köra med men nr 2 sköter nog barna!


Känner mig lite oartig här!

Har glömt att tacka alla som önskar mig en trevlig resa. Det har blivit för mkt här, för mina två  grå är inte riktigt samspelta.. Tack så mkt allihopa!!


Freedom!!

Idag åker vi. Får se hur välstädat det är här sen för mamma ska bo här o ta hand om Svinto. Om vi nu kommer iväg för med min otur så blir det väl en utökad pilotstrejk kl 19!! Så nu ska jag packa o städa lite innan mina PRO:are kommer men jag hinner säkert med att göra nått inlägg till innan vi åker. Så lätt blir ni inte av med mig! Det blir jag o mina gullefjun, Helen o hennes son o Petra med dotter o så har vi redan familjen M på plats därnere. De ville vara i 3 veckor o det är dem som dragit igång det hela.  De vet inte vad de gett sig in på. Moahahaha. Det ska bli superkul!!