Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 4 juni, 2010

Dagens roliga historia!!

Hittar inte den jag tänkt att lägga ut. Jag har väl råkat radera den men den här är rolig också.

Den äkta mannen går in i sovrummet, där håller hans fru på att packa en resväska.

– Vad ska du göra? Frågade han.

– Jag ska flytta till Stockholm. Jag har hört att på Malmskillnadsgatan får de prostituerade 2000 kronor för det som jag ger dig gratis.

Senare på kvällen får frun se maken packa sin resväska. När hon frågar vad han ska göra, svarar han:

Jag följer med dig till Stockholm, det skall bli intressant att se hur du skall klara dig på
4000 kr om året…


Good morning sunshines!! Det här inlägget tillägnar jag mina barn!

Den här låten tillägnar jag mina barn. Vi sjöng ofta den här när de var små o nu passar den väldigt bra in på min sinnesstämning. Depressionens rand är nära. Vaknar skittidigt på morgonen o kan inte somna om. Ett av de första tecknen på depression men alla era kommentarer o  Stattinskan o Tommy räddade upp det igår.  Men nu är det ju en ny dag med nya möjligheter så det är väl bara att sätta igång. Inte mkt som kan hända om man bara deppar ihop sa hon lite klämkäckt.. Fast det är ju sant.