Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 20 november, 2010

I en grannkommun finns det ”oliktänkande”. Haha Sorry Linda!!


Till mina vänner som har läst!!

En del av mina vänner  har läst och hört av sig. De är så gulliga. Flera vill komma hit o städa. Vill kanske var ett starkt ord… Och så har jag gulliga Maria som erbjudit sig att både städa,diska o laga mat.  

Gulliga Petra o Helen var här idag med en ”liten” uppmuntran:

Vad vill jag ha sagt med det här då?! Jo mer paket till folket!! Näevars ni är så gulliga vare sig ni vet eller inte. I love you all. Bättre vänner kan man inte ha!!

Jag antar att det är några till som läst men tänkt att jag hör av mig när jag känner att jag orkar/har lust. Och en del av er har nog inte en susning, har inte vare sig haft lust eller orkat ringa runt.Dels är det jobbigt för mig att påminnas om det och dels så är ju undersökningarna inte färdiga än på ett par veckor. Så det tar ju ett tag innan jag vet säkert!  Det kanske var lite förhastat att skriva om det på bloggen men jag är ju lite impulsiv som ni vet!  Fast det känns ändå skönt att ni vet om det. Nu har jag skickat mejl iaf trots att informationen var lite knapphändig men det är mest för att ni inte ska gå runt o undra om varför jag inte hör av mig till er när det är andra som gör/vet om det. Så att ni inte känner att ni  är ”second best”. Men det tror jag inte. Mina vänner är inte så. Det är nog mer jag som känner så!! 


Det gick för fort..


Ingen gissade rätt! Nästan…

Det var 2 stycken som sade nästan exakt samma sak. Det var Ellis o Nett. (Nu går det inte att länka igen). Men den strofen jag hade uppe kommer ifrån Ellis,vem annars?!

Så tyvärr blir det ingen som får en länkning i en vecka. Men jag antar att alla är lika glada för det?!