Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 30 november, 2010

Dagens roliga historia!!

– Mamma, hur kom jag till egentligen? frågade 5-åriga Lisa sin mamma.
– Jo, sa mamma, du förstår att när pappas spermier befruktar ett ägg i min mage så gror det till ett litet barn.
– Ja men hur får du spermierna i magen då? Sväljer du dom?
– Nej, sa mamma, inte när jag ska ha barn. Men när jag vill ha en ny dräkt så händer det.

 

Nu blir det gonatt här. Ska ju jobba imorgon o eftersom jag fortfarande inte är kurant så är det väl bäst att knyta sig skapligt.

 Sussa sött!!



Vinnarna är dragna!!

Trots att jag hade en söt helylle östgöte som lottdragare så vann du inte Tofflan. Pröva att skicka godis nästa gång 🙂

De tre vinnarna av varsin bodylotion från Korres är: Inna, Sussi och majblomma. Mejla mig era adresser så ska jag skicka iväg dem snarast till er. Grattis!!


Ringt min läkare!!

Ringde faktiskt o hörde med min läkare om det var OK att jag gick o jobbade så jag inte äventyrar ngt. Och det gick bra bara jag känner att jag orkar. Så imorgon ska jag göra ett försök iaf. Trött på att vara hemma nu. Antar att den segdragna infektionen även kan bero på att jag fått dåligt immunförsvar pga av min sjukdom. Aldrig haft dåligt immunförsvar förut men ngn gång kommer det väl! Inte tänkt på det här troligaste scenariot förräns precis nu eftersom jag inte ser mig själv som ngn sjuk person. Tur att det inte blev ngn akut iaf.. Då kanske jag upptagit deras tid i onödan. Behöver jag säga att jag blivit lite hypokondrisk efter att ha gått med feber o skallebank o svullna lymfkörtlar i 3 veckor…


Det svåra med att prioritera!!

……och så sköt de LENNON!!

Det här inlägget är dumbasfisken ägare till. Jag bara vidarebefodrar humorn… Eller allvaret beroende på hur man ser det!!


Lösenordsskyddad: Det blir ingen akut!!

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:


Sista chansen!!

Idag kl 20 dras de lyckliga vinnarna!!

                        Jag tävlar hos Kloppan om en bodylotion från Korres. Tävlingen avslutas den 30:e november kl 20
                                              Tävla du med! Det gör du här!

Detta behöver du göra för att vara med:

Kopiera inlägget och lägg i ett inlägg hos dig. Skicka sedan en kommentar med direktlänken till ditt inlägg i detta inlägget och du är med i tävlingen.

Har du ingen blogg? Då gör du som de med blogg fast du skickar det i ett mail till 3 vänner

Jag har 3 st bodylotion att lotta ut till 3 olika vinnare. Bodylotionen kostar 182 kronor styck.

Så här beskriver företaget sin produkt:Det är en återfuktande bodymilk med enastående, puderliknande konsistens. Rik på spårämnen som ”väcker” epidermis med en rejäl energikick till hudcellerna. Kombinationen av provitamin B5, sheasmör och jojobaolja gör huden smidigare och tillför långvarig fukt. Aktiv Aloe® stärker hudens immunsystem med ytterst höga halter C-vitamin, E-vitamin, zink och antioxidativa enzymer.

 
Kan säga att jag älskar deras hårvårdsprodukter (som finns på Apoteket) o det är många kunder hos oss som efterfrågar deras övriga produkter men de finns i övriga detaljhandeln.
0.000000 0.000000

Dagens tänkvärda!!

Dagens flickor väntar inte på riddare på vita hästar, de rider själva…Vit Riddare med svärd på häst