Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 9 november, 2010

Du glömmer väl inte…

….att tända staken Camilla!?

Denna är till dig och för er som kommer att påpeka att jag redan kört den (läs lilla skruttan, hon är den enda som är tillräckligt ung för att ha det minnet) so thats life!!


Dagens roliga historia!!

Så var det killen som kom inrusande på en bar ganska andfådd och röd i ansiktet.
– Får jag ett stort glas vatten.
Han fick vattnet och drack upp det med en gång.
– Får jag ett till.
Bartendern hade blivit lite nyfiken på vad som hänt så han frågade killen vad som stod på.
– Du, sa killen, jag har världens vildaste brud ute i bilen. Vi har just haft sex i ca en timma. Nu vill hon ha mer men jag orkar inte.
Bartendern tittade på killen.
– Du, vi är ju ungefär lika stora och det är ju mörkt ute.. Så om du passar baren så går jag ut och underhåller tjejen ett tag.
Så skedde. Bartender knallade ut till bilen och in till tjejen. Hon märkte mycket riktigt ingen skillnad och strax var de i full gång. När de hade hållit på ett tag så knackade det på rutan. Utanför stod en polis och lyste in i bilen med en ficklampa.
– Hallå där. Vad är det som pågår här? Frågade han
– Det är ingen fara, svarade bartendern. Det är min fru.
– Åh förlåt, sa polisen. Det visste jag inte.
– Nej, svarade bartender eftertänksamt. Det gjorde inte jag heller förrän du tände den där jäkla ficklampan.


Godmorgon Soldater!!

Idag har jag inte tid att skriva något längre inlägg. Fläkten på bilen slutade funka igår o det känns lite väsentligt att ha nu… Så det får bli apostlahästarna idag!! Göm inte tävlingen om bodylotin från Korres som du hittar här