Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Arkiv för 13 juli, 2011

Snart skjuter jag både hunden o mjölbaggarna!!

Givetvis så ställde jag mjölpåsen i en påse i hallen. Har ju insett förut att det är bäst att gå o slänga dem direkt så man slipper det irritationsmomentet. Glömde det idag. Var mjöl i hela hallen..


Yew!!! Jag har fått mjölbaggar!!

Hela skafferiet kryllar av dem.. Så nu vet ni vad jag gör ikväll.

 

 

Äcklish äcklish!!


Dagens klokord!

Det samlas inte damm på den som är ute i blåsväder

 

Här är dock regeln som bekräftar undantaget:

 

Dammig o mossig fast han är i blåsväder 🙂 Detta leder mig till

 Dagens roliga historia:

 

Kungens otrohetsskandal har lett till att cykelförsäljningen har ökat.

Nu vill alla kunna ha en monark mellan benen…